سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
  • محمدعلی مقامی ( یکشنبه 87/7/28 :: ساعت 11:6 عصر)

  • به نام خدا 

    خواب صد میلیون صلوات

    باز هم چند روز پیش از همان خوابهای پریشان دیدم.خوابی که کسی قادر به تعبیر و تفسیرش نیست.حتی خیلی از بازدیدکنندگان وبلاگ و خوانندگان مطلب هم از گذاشتن نظر و تعبیر و تفسیر آن ابا خواهند داشت.

    خواب می دیدم که در جاده ای در حال رانندگی بودم.جاده مورد بحث یا در لارستان فارس بود یا در هندیجان خوزستان.در حال رانندگی احساس خواب آلودگی کردم.ماشین را کنار زدم و چشمهایم را روی هم گذاشتم و به خواب رفتم.در خواب دوم(یعنی خواب در خواب) فیلسوفی به سویم آمد.درست معلوم نبود که فیلسوف غرب است یا فیلسوف شرق.

    (مطمئنا برتراند راسل نبود.ملاصدرا هم نبود.)از من با لحنی تند خواست که برای موفقیت نمایندگان مجلس در وظائف محوله داخلی و خارجی شان  صد میلیون صلوات ختم نمایم.من در عالم خواب قبول کردم.به مجرد اینکه فیلسوف مرا ترک گفت،از خواب دوم بیدار شدم.در حالیکه هنوز در خواب اول بودم،به همراهان ماجرای خواب را گفتم و اضافه کردم که چون ختم صد میلیون صلوات برای من مشکل است،آنها مرا در این مهم یاری دهند.ناگهان همگی قاه قاه به من خندیدند.وقتی که علت را سئوال کردم،آنها گفتند که همگی چنین خوابی را دیده اند ،اما در خواب مذکور ،آن فیلسوف از آنان خواسته است که برای هرکدام از نمایندگان محترم ،جداگانه صد میلیون صلوات ختم کنند.

    از شدت عصبانیت ،به حال تشنج افتادم، که ناگهان از خواب اول هم بیدار شدم و دیدم نه از جاده خبری است و نه از ماشین . در منزل بودم و افراد منزل در حال گوش دادن به اخبار تلویزیون بودند.

    تا مطلب بعد خدا نگهدار.

                                          پست الکترونیکی:

    mamaghami@gmail.com
    mamaghami@yahoo.com  

     



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روز و هفته معلم گرامی باد
    یلدا به کام شما باد
    اطلاعیه
    عکس های فسای قدیم-
    حیوانات و مدرنیته
    توهم و تخیل
    توجه
    [عناوین آرشیوشده]